Nu är den här!

I tisdags kväll kom den nya kameran:)........................................
Har försökt att vänja mig vid den nu, i två dagar, inte helt lätt, men väldigt spännande och intressant.
Igår tog jag min första utflykt tillsammans med kameran. Även idag var jag ute och fotade. Här kommer lite "bevis"
Började med lite djur, som är vana att ha människor i närheten:)...........................

        


     


        


   Hahaha, ja håll till godo:)

Ps. Om du vill se bilden i större format så är det bara att klicka på den Ds.

Åker iväg till England en vecka nu och vi får se om jag hittar några roliga motiv där:)

Kommentarer
Postat av: Madeleine K

Vilka vackra bilder, vad duktig du är!

Kram

2008-08-19 @ 23:12:55
Postat av: Hannah

Tack Madeleine!

Det är ju så kul att knäppa lite bilder=)

Hur har du det?

Kram Hannah

2008-08-22 @ 14:42:14
URL: http://hannahcooke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0