Fåglar................

Åth, jag älskar fåglar! När jag var yngre ville jag inget hellre än att bli ornitolog. Jag brukade sitta hemma och plugga in olika fågelsorter och vad som var specifikt för dem, sedan tog jag med föräldrarna på fågelexkursioner till bland annat Tåkern. Vad mysigt det var:) Det brukade vara min födelsedagsönskan, att åka till Tåkern, tidigt på morgonen/natten för lite fågelskådning från vassen. Även om jag inte blev ornitolog så älskar jag fortfarande fåglar. Det känns så härligt att se dem, särskilt vid vatten eller högt upp i luften när de flyttar. Här kommer några silhuetter jag fått till en gryning, för inte så länge sedan. (Om jag någonsin får ett teleobjektiv så blir det lite närmre bilder på fåglar, jag lovar :)

     

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0